最新公告

在你的軟弱中,我會讓他們看到我是怎樣感受他們彼此之間所製造的那些區別。

2015年7月5日 星期日

耶穌基督的訊息 2013年9月17日

我的平安,我賜給你,花兒;(…)你要繼續鞏固我的‹教會›,同時召集那些牧者們!當我看到我所有的牧者們共聚一堂,又建樹合一,他們令我高興和光榮我;但那些不情不願的人,他們是我的苦悶;

上主,他們舉揚了祢的聖名。

的確,他們有舉揚我的聖名,而他們的讚頌到達了我的‹雙耳›;華蘇拉,你知道「水從峭壁賜給了他們,而從磐石他們得到解渴」的意思嗎?那意思是說,儘管曠野圍繞著他們,由於背教的焚風,我過去和現在都在護守他們的靈魂,我在這曠野中賜了水給他們;我曾經,而也會使他們貼近我的聖心,遠離這殘暴沙漠裡的那條蛇;我會替任何渴望合一的人解渴,而且,只要他們證明自己是謙遜和心甘情願去以愛屈身彎腰的話,我會充滿他們;因此,華蘇拉,你要做你能做的一切去度一個在我內的‹真生命›;

你們要與每一個人和平相處;要努力為我工作,並且不要因瑣事就放棄,是的!瑣事!因為你們認為是重大迫害的事情,對我來說是瑣事;所以,你們要喜悅和歡欣;那給予你們眾人的恩寵,與我賜給你的恩典,是不一樣的,你明白嗎,我的孩子?而且你要記住:天主永遠都不收回祂的恩寵或撤回祂的召選1…我降福你的努力;我降福你的那些同伴──我把他們帶到你身旁來幫助你;他們很多的罪都被除去了;你們不要忘記,我是怎樣賞報那些用愛和犧牲實行我的‹旨意›的人;

任何人服事我 - 他們的天主,將會獲得益處…讓我再次提醒每一個人:我的‹奧體›就是教會、一體的教會;你們所有的人都在同一個聖神內受過洗 - 祂被賜予你們來暢飲;而你們共聚一堂的人,雖然你們是我‹奧體› 的不同部分,但你們卻使我的‹奧體›完整無缺,因為你們所有的人都屬於同一個‹奧體›;那你們眾人皆知的;然而,現在撒殫多年來大肆咆哮地褻瀆,使你們保持分裂── 牠怕我‹奧體›所有的肢體和好如初,並共聚一堂和結合為一;
牠不遺餘力要使你們所有的人保持分裂,而我的‹教會›衰弱到殘缺不全的地步;我有大能去統一我的‹教會›和醫治她;我的確有大能去使死人復活;我自己從死者中復活,但我需要你們的意志和同意我這樣做;我需要你們的合作,而且我需要你們變得柔和,並且以真正的謙虛與愛去屈身彎腰!你們要放下你們分裂的罪行…
有些人根本不認識我,也不認識我‹慈悲›的尺度;對這些人我說:在你們的僵硬和黑暗中,苦惱在你們的心囤積起來,而你們的光輝閃爍不定,造成陰影;你們要注意,否則它會完全熄滅!

我曾說過,「以色列的光將變為火,他的聖者將變為烈燄, 一日間即將他的荊棘蒺藜焚燬;2」 今天,我告訴你們:我由你們的分裂站在荒涼當中這麼多年,因為我很多的牧者已停止為羊群勞神費心;他們使他們到處分散;沒有什麼東西可以瞞得過我的;很多人停止聽我說話;「請說,‹ 師主›」,在過去的日子我會常常聽到,今天他們卻說:「有誰像我?」他們傲慢的樣子為他們作反見證;哦,我真正的牧者們因為這些人的傲慢和心硬是多麼受苦!「你們有一顆僵硬的心和一件鮮血淋漓的斗篷,你們的光耀離開了你;你們斗膽地挑釁我,同時又羞辱我的‹慈悲›和我為你們這麼可憐的日子所賜的一切恩典!你們要舉目觀看,分配祂的恩典給人類的‹那一位›是誰;你們 - 所有拒絕我藉著我的‹慈悲›所賜予的恩典的人,你們已背教了,而由於這個原因,我決定了要降臨和藉著我恩膏過的人來恩膏你們的城市,並且到你們所有的人這裡來和像從前一樣地傳達我的‹話語›,好使我的‹話語›像朝露一樣地會再次恢復你們的精力,而救恩會再次出現;我的‹愛›在我的‹途徑›上會變成焚燬荊棘蒺 藜的一道烈燄;」
我會繼續散播我《主內真生命》的‹訊息›,因為我的恩寵之神停留了在你身上,小戰士;你要記得嗎?我從開始以來怎樣向你預告過,我的那些‹訊息›會傳播出去,而且會倍增像一個香柏樹林;我會繼續彰顯我的‹光榮›;我會繼續用我的種種降福去支持那些協助你的人;我也會用我的雙翼接送他們,而他們也會品嘗到我的‹甜蜜›;你要提醒每一個人,他們要彼此結為一體,好使你們也與我結為一體;你們要讓你們的需求只是為了我自己的‹家園›而已,而我會照顧你們的家園;你們要在我內生活和不斷地祈禱;這是你要替我告訴他們的一番話;
但你要知道,女兒,雖然你覺得好像被遺忘在一個孤島上,但我的‹ 臨在›持續不斷地在你身上照耀;我 - 上主,我過去和現在都這樣地接近你;‹愛›愛你!ic


1 羅馬書11:29。
2 依撒意亞先知書10:17。


My peace I give to you, flower;  (…) keep consolidating My Church bringing the shepherds together! All of My shepherds please Me and glorify Me when I see them gathered together founding unity; but bitter are those to Me that are ill-disposed in their heart;

- Lord they extolled Your Holy Name;

Indeed they have extolled Me and their praises have reached My Ears; 

Vassula, do you know the meaning of: ‘from the rocky cliff water was given them, and from hard stone their thirst was quenched?’ it means that I was and am guarding their soul despite the wilderness surrounding them, due to the apostasy’s fiery winds, I have given them water in this wilderness; I have and will keep them close to My Heart away from the serpent of this devastating desert; I will quench anyone’s thirst for unity and fill them so long as they prove themselves to be humble and willing to bend with love; therefore, Vassula, do all you can to live a True Life in Me; 

be at peace with everyone; work diligently for Me and do not give up for trifles, yes! trifles! for the things you consider as heavy persecutions are trifles to Me; so rejoice and be glad; the grace given to you differs with the gift I have given you, do you understand, My child? And remember: God never takes back His gifts or revokes His choice(1)… I bless your endeavors; I bless your companions that I brought near you to help you; many of their sins have been taken away; do not forget how I recompense those that do My Will with love and sacrifice; 

anyone who serves Me, their God, will benefit… let Me remind again everyone: My Body is the Church; the one Church; you have all been baptized in the One Spirit which was given you to drink; and all of you who gathered, although you were of different parts of My Body, all of you completed My Body since you all belong to the same Body; that is known to you; however, Satan trumpets out loud his blasphemes for years now keeping you divided in his fear that all the members of My Body reconcile and get together and unite; 

he struggles to keep all of you divided and My Church weak to the point of irreparable damage; I have the power to unite My Church and heal Her; I have indeed the power to resurrect the dead; I. Myself, rose from the dead, but I need your will and consent to do so; I need your collaboration and I need you to soften and bend with true humility and love!  leave the sin of your division… 

there are some who do not know Me at all, nor the extent of My Mercy; to these I say: in your rigidity and darkness distress accumulates in your heart and your light flickers out in shadows; beware lest it dies out completely! 

I once said that the light of Israel will become a fire and that I, its Holy One, a flame burning and devouring thorns and briars in a single day(2); today I tell you: I have stood for so many years among desolation due to your division, since many of My shepherds have stopped bothering about the flock; they have scattered them; nothing is hidden from Me; many have stopped to listen to Me; ‘speak Master,’ I would hear at times in the past, today they say: ‘who is like me?’ their insolent airs bear witness against them; oh how My true shepherds suffer because of their insolence and hardness of heart! ‘You have a rigid heart and a cloak soaked with blood, your brilliance left you; fearlessly you affront Me insulting My Mercy and all My gifts that are given for your so pitiable times! lift your eyes to see who is the One who distributes His gifts to mankind; all you who reject My gifts given through My Mercy have apostatized and for this reason I have decided to descend and anoint your towns through those of whom I anointed and to come to you all and transmit My Word like in the past, so that like dew, My word will refresh you once again and salvation spring up once more; My Love will become a fire burning devouring thorns and briars on My Way;’

I will continue to expand My Message of True Life in God, since My Spirit of Grace has rested on you, little warrior; remember how from the beginning I foretold you that My Messages will spread out and multiply as a forest of cedars? I will continue to display My Glory; I will continue to support with My Blessings all those who help you; I will carry them too on My wings and they too will taste My Sweetness; remind everyone to be in union with one another so that you may be in union with Me; let your cravings be only for My Own House and I will look after your own house; live in Me and pray without ceasing; this is what you will tell them from Me; 

learn that although, daughter, you feel as though you have been left behind on a desolate island, do not fear, My Presence is shining constantly on you; I the Lord, was and am ever close to you; Love loves you! ic  

1) Rm  11: 29
2) Is. 10: 17 

電子郵件:
Video 網頁:
網路廣播:
中文部落格:
合一簽名網頁: