最新公告

在你的軟弱中,我會讓他們看到我是怎樣感受他們彼此之間所製造的那些區別。

2014年10月3日 星期五

華蘇拉所作的呼籲 2014 / 10 / 3

親愛的朋友們,
 
我剛從剛果回來。那是在過去29年,在我最大的考驗,連同來自撒殫對我的攻擊中,耶穌和聖母媽媽的最大勝利,你們將會在報告中閱讀到。全剛果都支持主內真生命。
 
在那裡有一位東正教神父,十分貧窮,他有十個孩子。他是唯一來自我教會,毫不畏懼,長途跋涉而來。
 
這位神父在盡力送他的兩個孩子進坦尚尼亞大學。他的薪水每月最多是200-400美金(要看教堂每月的收入)。他並沒有向我在經濟上求助,但我可以看出那裡有窮人需要幫忙。例如,他穿的是破爛衣服。我請問有誰能在經濟上協助他六個月。然後再看…
 
在主內
華蘇拉
如果你願意在經濟上幫助這神父,請捐款到主內真生命協會的信用卡服務:
 
 
謝謝你們
 
Dear friends,
 
I am just back from the Congo. The greatest triumph ever in these past 29 years for Jesus and our Blessed Mother, but amongst my biggest trials with attacks on myself from Satan which you will all read about in the report. All of Congo is for TLIG...
 
There is over there an Orthodox Congolese priest, extremely poor with ten children. He is the ONLY ONE from my church that never feared and came all the way.
 
This priest is trying to educate 2 of his children in the university of Tanzania. His salary is 200-400 US$ maximum per month (dependant on the income of the Church every month there). He has not asked me for financial help but I can tell when there is a poor man in need. He wears a torn vestment etc. I'm asking if anyone would like to assist him financially in a six monthly period. And from thereon we will see....
 
In Christ,
Vassula
 
If you would like to help the priest financially, please make a donation at the TLIG Foundation credit card facility at:
 
Thank you.
 

電子郵件:
Video 網頁:
網路廣播:
中文部落格:
主內真生命臉書:
合一簽名網頁: